Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres z :
D.H. Wokulski - Sklep Zouzi

ul. Cechowa 22
43-300 Bielsko-Biała         Tel 515 737 538       *Prosimy o dopisek na opakowaniu  "REKLAMACJA"

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

D.H. Wokulski - Sklep Zouzi
ul. Cechowa 22
43-300 Bielsko-Biała    Tel 515 737 538

*Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

*Nie przyjmujemy zwrotów odesłanych do paczkomatów lub punktów wysyłkowych.

 

Masz pytania? Zadzwoń

tel. +48 534 989 186

Jesteśmy do dyspozycji

od poniedziałku do soboty

w godz. od 9:00 do 19:00

Chcesz być na bieżąco z nowościami w ofercie? Już dziś zapisz się do naszego newslettera!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl